מדיניות החזרים והחלפות
החלפות:
- החלפה ראשונה: ניתן לבצע החלפה ראשונה על כל הזמנה ללא עלות מוצרים תוך 30 יום מרגע ביצוע ההזמנה.
- עלויות נוספות: החלפה בין דגמים עלולה להיות כרוכה בעלויות נוספות. ייתכנו הפרשי עלויות בהתאם למחיר הנוכחי באתר בעת אישור הבקשה להחלפה. המחיר הסופי יקבע רק בעת האישור. במידה וקיים הפרש בין הדגמים, תשלח בקשה לתשלום דרך המייל.
- תשלום נוסף: השלמת תשלום תתבצע תוך 60 דקות משליחת הבקשה. במידה והתשלום לא יבוצע, בקשת ההחלפה תדחה.
- פריטים שאינם ניתנים להחזרה: לא יתאפשרו החזרות וזיכויים על מוצקים שנעשה בהם שימוש.
- תמונות: החלפה כרוכה בהעלאת תמונות של הפריטים באריזתם המקורית.
הוראות לביצוע החלפה:
- החלפה ראשונה על כל הזמנה היא ללא עלות המוצרים, אך יש לשלם את עלות המשלוח, שעשויה להשתנות ממוצר למוצר, גם אם ההזמנה סופקה עם משלוח חינם. ניתן לבצע את ההחלפה דרך יצירת קשר במייל (palzar.official@gmail.com).
- לא תתאפשר החלפה או החזרה של פריט/ים ללא שקית/חבילת אריזה או עם שקית/חבילת אריזה שנפגמה או נקרעה ע”י הלקוח/ה.
החזרות:
- תנאים להחזרה: ניתן להחזיר את ההזמנה תוך 30 יום מיום קבלתה, אם ההזמנה עדיין מכילה את כל החלקים, הרכיבים והאריזות המקוריות, והמוצר נמצא פגום מיד עם קבלתו.
- עלויות משלוח: אנו רשאים לחייב את הלקוח בעלויות המשלוח. החזרה תטופל תוך 7 ימי עבודה ובמידה ומתקיימים התנאים, ההחזרה תאושר רשמית בתוך תקופה זו.
- סרוב החזר: אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב לפריטים שהוחזרו אם אנו חושדים כי נעשה שימוש בפריטים או שניזוקו ללא אשמתנו.
כיצד להחזיר את ההזמנה:
- שליחה: שלח הודעה למייל palzar.official@gmail.com עם הפרטים הבאים:
- מספר הזמנה.
- סיבת בקשת ההחזרה.
- תמונה של המוצר.
- שם פרטי + שם משפחה של הלקוח.
- כתובת הלקוח.
- לאחר השלמת קליטת הבקשה, אחד מנציגנו יצור קשר על מנת להשלים את הליך החזרה ו\או החלפה. בכל מקרה אין לשלוח מוצר ההחזרה לשולח.
- הלקוח אחראי על עלויות המשלוח של החזרת המוצר.
ביטול עסקה:
- אם ברצונך לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי, תוכל לבחור בין זיכוי שובר רכישה באתר או זיכוי לאמצעי התשלום איתו שילמת על ההזמנה.
- אם בחרת בזיכוי כספי, הכסף יוחזר לחשבונך (לכרטיס בו בוצע התשלום) עד 14 ימי עסקים, בהתאם למדיניות חברת האשראי שלך.
- דמי ביטול: החוק קובע שדמי הביטול הינם 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך מבניהם.
- הודעה על ביטול: כדי לממש את זכות הביטול שלך, עליך להודיע לנו באמצעות הצהרה ברורה (למשל באמצעות דואר אלקטרוני) על החלטתך לבטל את ההזמנה. הביטול מסתיים לאחר קבלת הסחורה. עלות החזרת הסחורה תחול על הקונה.
עומסי משלוחים:
מכיוון שחלק מהסחורה שלנו נשלחת מאסיה, ייתכן שיהיו זמני מעבר ארוכים יותר שאין לנו שליטה עליהם. אם הסחורה כבר בדרך אליכם, לא ניתן לבטל את ההזמנה. אנא המתן עד שתקבל את הסחורה ולאחר מכן החזר אותם אלינו. ניתן להודיע לנו מראש על ביטולך.
ליצירת קשר:
על מנת להבטיח לך את ההחזר המהיר ביותר האפשרי, אנו מבקשים ממך לשלוח לנו אישור משלוח.
שעות שירות לקוחות:
אם יש לך שאלות או הערות, אנו נשמח לעזור:
- מייל: palzar.official@gmail.com
- ראשון – חמישי: 08:30-17:00
- שישי: 08:30-14:00
- שבת: סגור